Saturday 26 April 2014



1. Apa tu 1WHP?

Jawapan : 1 WHP ialah singkatan bagi 1 World Hand Phone. Boleh tengok website 1WHP  (www.1whp.net)

  
2. Betul ke 1WHP ni? Tak tipu ke? Ada company ke atau website semata-mata?


Jawapan : Duit akan dikembalikan jika ada sebarang unsur penipuan dan korang boleh saman syarikat tau. Best kan boleh saman-saman ni. Haha. 1WHP ni diuruskan oleh syarikat FAITH COMPUTER SYSTEM based in Penang. Syarikat ini dah ditubuhkan sejak dari tahun 1994 lagi. Dah lama kan? So, memang tak tipu punya. Dah register kat Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pun. Boleh check nombor pendaftaran PG0001433 under FAITH COMPUTER SYSTEM. 



  
 3. HALAL ke?
Jawapan : Ish,kalau tak halal kite pun tak join la. Huhu. Program ini halal. 1whp.net ada produk digital sendiri (BULKSMS) untuk dijual dan dipasarkan kepada orang ramai.Semua pendapatan yang ahli dapat adalah hasil usaha mereka sendiri.Syarikat yang membayar komisyen kepada semua ahli,dan program ini BUKAN sistem piramid atau mlm yang haram.


4. Apa saya kena buat selepas daftar?

Jawapan : Selepas korang daftar, korang akan diberi bimbingan dan tunjuk ajar daripada mimi sendiri *ececeh* dan beberapa orang leader yang telah berjaya. Kami akan share rahsia2 dan bantu korang semua,okay? Takyah risaulah. Segala persoalan akan dijawab secara terperinci. InsyaAllah. Anda tanya,kami jawab. Giteww. =P Korang cuma kena keluarkan modal RM55 sahaja,kemudian akan diberikan id dan password. Id dengan password tu jangan bagi kat orang lain pulak tau.
Mimi lebih prefer korang gunakan wechat untuk bisnes ni. Senang nak promote. :) Tapi,awal2 cakap,maaf kalau terlambat balas sms ke,wassap mahupun wechat korang. Kite pun student jugak,so paham2 la ek. Tapi,akan cuba sedaya upaya untuk reply secepat mungkin. InsyaAllah. 
Jadi, cerita banyak tak guna, tembak pun tak mengena. Simpan RM55 dalam poket tak kaya, labur pun tak jadi papa kedana. Tapi ! kalau campak dekat 1whp dengan sedikit usaha,insyaAllah sama2 kita berjaya. :) Taknak menjanjikan pulangan yang berjuta2 hengget,tapi cukup la cakap yang sapa rajin promote,dia yang untung. :)
UNTUK MAKLUMAT LEBIH LANJUT ATAU SEBARANG PERTANYAAN, KITA AKAN BERITAHU DALAM ONLINE CLASS SEBAB IANYA P&C (PRIVATE & CONFIDENTIAL) DAN MEMERLUKAN MASA UNTUK PENJELASAN KONSEP BISNES SECARA TERPERINCI.
 
BERMINAT? ADD WECHAT FUAD :)
 
ID: Fuad_here

No comments:

Post a Comment